קובי פינקלר : מסעדה עם השראה: "מרלו" בשילה - כשר למהדרין - רדיו קול חי - הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה.. הפרשן קובי פינקלר דיווח על רקטות שנפלו ביישוב ערבי והוסיף את ההערה המקוממת • צפו בדיווח שהביא לפיטוריו. אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי? לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה. התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול בשידור בערוץ 20 צער על כך שנפילת טיל בשפרעם לא הביאה למותם של אזרחים ערבים, הייתה אמירה אחת יותר מדי להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר (ה') כי היא.

בדיווח על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת מ'ערוץ 20' נמסר בתגובה: פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. היכנסו להכיר את קובי פינקלר, כתב צבאי של ערוץ 7, אתר חדשות ותוכן יהודי המספק עדכונים שוטפים בזמן אמת. בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים. ערוץ 20 וקובי פינקלר משקרים!

101 חוויות באילת - ערוץ 7
101 חוויות באילת - ערוץ 7 from u.a7.org
כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. בדיווח על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת מ'ערוץ 20' נמסר בתגובה: כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם. כל הכתבות של קובי פינקלר. נבנו עמדות תצפית גבוהות, הבריכות נוקו ונחפרו לעומק, הוקמו איים במרכז הבריכות וגם מבני מיסתור לתצפית ולהסבר מצולם של כל הציפורים. התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול בשידור בערוץ 20 צער על כך שנפילת טיל בשפרעם לא הביאה למותם של אזרחים ערבים, הייתה אמירה אחת יותר מדי להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר (ה') כי היא. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף:

צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית.

במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019. אחרי 10 יממות שידור ראיתי ערבים מוחאים. התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול בשידור בערוץ 20 צער על כך שנפילת טיל בשפרעם לא הביאה למותם של אזרחים ערבים, הייתה אמירה אחת יותר מדי להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר (ה') כי היא. קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. (רקטה) אחת נופלת במגרש כדורגל ביישוב ערבי גדול. פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. הנהלת ערוץ לא נשארה אדישה: חבל שלא היו שם המוני הרוגים. קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות.

פינקלר שוחח אתמול בשידור עם המגיש באולפן, שמעון ריקלין, בעקבות ירי טילים מלבנון לעבר יישובי הצפון, ובמהלך דבריו אמר: קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. — קובי (@kobifin53) may 19, 2021. קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, הצטער בעת דיווחו על כך שהרקטה מלבנון שנחתה במגרש כדורגל בשפרעם לא גרמה להרג רב • פינקלר התנצל והבהיר:

נצרת הערבית, פנינה במזרח התיכון.
נצרת הערבית, פנינה במזרח התיכון. from archive.notzetz.co.il
קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. כעת ניתן למצוא בקלות מידע על השירותים שלנו, המוצרים שלנו ועזרים שונים לצורך הדפסה. היכנסו להכיר את קובי פינקלר, כתב צבאי של ערוץ 7, אתר חדשות ותוכן יהודי המספק עדכונים שוטפים בזמן אמת. © סופק על ידי הארץ קובי פינקלר בשידור של ערוץ 20, אתמול צילום: לצערנו הירי לא הביא להמוני במהלך סיקור ירי הרקטות לצפון, אמר הכתב הצבאי של 'ערוץ 20' קובי פינקלר בשידור חי כי לצערנו הרב הירי לא הביא להמוני הרוגים. כתב 'ערוץ 20' קובי פינקלר דיווח מירי הרקטות לשפרעם, ואמר:

כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם.

ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. ערוץ 20 וקובי פינקלר משקרים! ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. נבנו עמדות תצפית גבוהות, הבריכות נוקו ונחפרו לעומק, הוקמו איים במרכז הבריכות וגם מבני מיסתור לתצפית ולהסבר מצולם של כל הציפורים. קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי (רקטה) אחת נופלת במגרש כדורגל ביישוב ערבי גדול. רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. וסרטון נוסף שמעיד שזה נאמר בכוונה וגם פעמיים: דבריו של הכתב הצבאי קובי פינקלר נאמרו במהלך סיקור הירי על הצפון בערוץ 20 התבטאות מזעזעת של כתב ערוץ 20: קובי פינקלר בתגובה צייץ בטוויטר: במהלך סיקור ירי הרקטות לעבר צפון הארץ היום (ד'), הכתב הצבאי קובי פינקלר אמר בשידור חי כי הם משגרים. קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים.

פינקלר שוחח אתמול בשידור עם המגיש באולפן, שמעון ריקלין, בעקבות ירי טילים מלבנון לעבר יישובי הצפון, ובמהלך דבריו אמר: ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד. — קובי (@kobifin53) may 19, 2021. רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים.

חיים יהודיים וכשרים בנאפולי קובי פינקלר - רדיו קול חי
חיים יהודיים וכשרים בנאפולי קובי פינקלר - רדיו קול חי from www.93fm.co.il
פינקלר שוחח אתמול בשידור עם המגיש באולפן, שמעון ריקלין, בעקבות ירי טילים מלבנון לעבר יישובי הצפון, ובמהלך דבריו אמר: (רקטה) אחת נופלת במגרש כדורגל ביישוב ערבי גדול. כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם. כתב 'ערוץ 20' קובי פינקלר דיווח מירי הרקטות לשפרעם, ואמר: הפרשן קובי פינקלר דיווח על רקטות שנפלו ביישוב ערבי והוסיף את ההערה המקוממת • צפו בדיווח שהביא לפיטוריו. בדיווח על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת מ'ערוץ 20' נמסר בתגובה:

כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם.

לצערנו הירי לא הביא להמוני במהלך סיקור ירי הרקטות לצפון, אמר הכתב הצבאי של 'ערוץ 20' קובי פינקלר בשידור חי כי לצערנו הרב הירי לא הביא להמוני הרוגים. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. © סופק על ידי הארץ קובי פינקלר בשידור של ערוץ 20, אתמול צילום: אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי? רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד. כתב 'ערוץ 20' קובי פינקלר דיווח מירי הרקטות לשפרעם, ואמר: קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי. במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019. הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר: